obenius.blogg.se

Ny dator

Publicerad 2013-01-05 20:07:21 i Allmänt,

Idag har jag äntligen köpt en ny dator, för min gamla var 10 år gammal och fungerade knappt längre efter flertal omformateringar och inlämningar på reparation + några hårdiskar senare. Jag gillar inte att slösa på naturens resurser därav mitt envisa lagande av gamla prylar. T ex. har jag lämnat in mikron 2 gånger på reparation trots att det blivit billigare att köpa en ny mikro båda gångerna. Nu måste jag lära mig använda windows 7 istället för windows 2002 som jag haft tidigare, sedan har de tagit bort outlook express och ersatt med window mail. Hm pga. konkurans syfte sade data killen i butiken.
 
Detta är första gången jag skriver ett blogg inlägg, så i fortsättningen kommer jag skriva vad jag tycker om politik, livet och alltings mening.
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela